Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: протягом 11 місяців 2023 року надано відвідувачам більше 1800 адміністративних послуг

опубліковано 22 грудня 2023 о 16:42

Протягом січня – лиcтопада 2023 року до Центру обслуговування платників податків Брусилівської ДПІ звернулися 2015 платників податків щодо надання  адміністративних послуг. За результатами розгляду звернень ЦОП Брусилівської ДПІ: 

- видано 816 довідок про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників (далі ДРФО) податків;

- внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта 4 громадянам;

- видано відомостей з ДРФО про суми виплачених доходів та утриманих податків 263 громадянам;

- зареєстровано платником єдиного податку 239 суб’єктів господарювання;

видано витягів з реєстру платників єдиного податку – 168 суб’єктам господарювання;

- зареєстровано 100 реєстраторів розрахункових операцій, 109 книг обліку розрахункових операцій, 96 розрахункових книжок. 

- сформовано та видано 6 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

Щоденно опрацьовувалися відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. 

Керуючись нормами діючого законодавства України, 329 платникам податків відмовлено у наданні адміністративних послуг.

Окрім, надання адміністративних послуг в ЦОП Брусилівської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків,  щодо  користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді та на магнітних носіях,  щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій, проводилися звірки щодо об’єктів оподаткування тощо.

Також  забезпечено приймання та обробку, в межах компетенції, вхідної кореспонденції, проводилась робота по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з 

оподаткуванням, погоджувались довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску.

Проводилась інформаційно - роз’яснювальна робота шляхом розміщення інформацій, листівок, повідомлень на інформаційних стендах ЦОП ДПІ та в соціальних мережах.

Для платників податків обладнано робоче місце (комп’ютер, принтер), з підключенням до мережі Інтернет, що дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність, запити, повідомлення, інформації  в електронному вигляді. 

Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів, запитів, повідомлень та заяв.

Звертаємо увагу, що з переліком адміністративних послуг, які надаються в ЦОП Брусилівської ДПІ можна ознайомитися на субсайті ГУ ДПС у Житомирській області на банері «Центри обслуговування платників».