Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: Підсумки роботи Центру обслуговування платників Брусилівської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області за січень-серпень 2023 року

опубліковано 04 вересня 2023 о 15:08

Брусилівською ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області створено сприятливі умови для платників податків з метою надання якісних адміністративних, консультаційних, інформаційних послуг. 

Працівниками Брусилівської ДПІ в Центрі обслуговування платників здійснюється сервісне обслуговування платників податків; реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів,  пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової та іншої звітності; проводиться інформаційно - роз’яснювальна робота щодо правильності розрахунку податків та заповнення декларацій; надаються адміністративні послуги.

Працівниками Брусилівської ДПІ за січень-серпень 2023 року надано 1187 адміністративних послуг, при цьому переважна більшість адміністративних послуг надана безпосередньо в Центрі обслуговування платників - 798.

Найбільш запитуваною адміністративною послугою є послуга з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. Зокрема, в січні-серпні ц.р. громадянам видано 593 карток; 186 громадянам видані відомості з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. 

Також найбільш вагомими є адміністративні послуги по опрацюванню документів платників єдиного податку. Так з початку року зареєстровано 170 платників єдиного податку, видано 124 витягів з реєстру платників єдиного податку.

У січні-серпні 2023 року зареєстровано:

- реєстраторів розрахункових операцій — 57;

- книг обліку розрахункових операцій — 48;

- розрахункових книжок - 20.

З початку року суб’єктам господарювання видано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників Головного управління ДПС у Житомирській області розміщено на суб-сайті ГУ ДПС у Житомирській області за посиланням http://zt.tax.gov.ua  у розділі «Діяльність» / «Адміністративні послуги».

Нагадуємо, що Центр обслуговування платників Брусилівської ДПІ працює з понеділка по п’ятницю з 08-30 години до 17-00 години, субота та неділя вихідні. Обідня перерва з 12-00 години до 12 год.30 хв.

Інформацію з питань режиму роботи ЦОПу Брусилівської ДПІ та надання адміністративних послуг можна отримати також за телефоном модератора - (04162)3-10-90.

Звертаємо увагу громадян, що отримати адміністративні послуги можливо в онлайн – режимі, використовуючи сервіс  «Електронний кабінет платника». Вхід до Електронного кабінету платника здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.