За І півріччя 2023 року працівниками Брусилівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області надано 881 адміністративну послугу, у тому числі за червень місяць - 163, з них:
- видано 455 карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, в т.ч. у червні - 80;
- внесено до паспорта громадянина України (у формі книжечки) 2 відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, у червні звернень не надходило;
- видано 127 відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, в т.ч. у червні - 26;
- зареєстровано 42 реєстраторів розрахункових операцій, 36 книг обліку розрахункових операцій, 15 розрахункових книжок, в т.ч. у червні зареєстровано 3 реєстратори розрахункових операцій, 8 книг обліку розрахункових операцій та 4 розрахункові книжки;
- видано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість, у червні запитів не надходило;
- надано 119 адміністративних послуг по реєстрації та/або внесенні змін платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця та 33 по анулюванню реєстрації платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця в зв’язку з припиненням підприємницької діяльності, в т.ч. у червні – внесено до Реєстру платників єдиного податку 24 фізичних осіб – підприємців, анульовано реєстрацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця в зв’язку з припиненням підприємницької діяльності - 5;
- надано фізичним особам – підприємцям 81 витяг з реєстру платників єдиного податку, в т.ч. у червні – 18.
Крім цього, за перше півріччя поточного року:
- опрацьовано 206 відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в т.ч. у червні -50;
- внесено до інформаційних баз даних ДПС 2 відомості - заяви фізичних осіб – благодійників про включення до Реєстру волонтерів АТО, в т.ч. у червні - 1;
- проведено 1980 звірок з платниками податку на майно, на підставі оригіналів документів, зокрема документів на право власності з даними Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру, в т.ч. у червні -338.
2
- надано у межах компетенції в усній формі під час відвідування ЦОП та в телефонному режимі 2599 консультацій та роз’яснень, в т.ч. у червні -429.
Перелік адміністративних послуг, які надаються Центрами обслуговування платників можна переглянути на офіційному порталі Головного управління ДПС у Житомирській області за посиланням http://zt.tax.gov.ua.
Інформація з питань режиму роботи ЦОП Брусилівської ДПІ та порядку надання адміністративних послуг розміщена на офіційному порталі Головного управління ДПС у Житомирській області за посиланням http://zt.tax.gov.ua.
Крім цього, є можливість отримувати адміністративні послуги в режимі онлайн за допомогою Електронного кабінету платника: http://cabinet.tax.gov.ua.