Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Адмінпослуги для платників податків у ЦОП Житомирської ДПІ

опубліковано 19 травня 2023 о 09:16

Фахівцями Центру обслуговування платників Житомирської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області громадянам та представникам бізнесу активно надаються адміністративні, консультативні, інформаційні, довідкові та електроні  послуги. 

З наданих сервісних послуг податківці виділяють найбільш запитувані серед громадян – це послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника. 

За січень-квітень 2023 року працівниками Житомирської державної податкової інспекції надано 11278 адміністративних послуг, в тому числі Центром обслуговування платників – 6577 адміністративних послуг, в електронній формі – 4 701 послуг. Платники податків звертались за отриманням таких адміністративних послуг: 

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 4407; 

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 1285;  

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – за січень-квітень 2023 року 273, в тому числі Центром обслуговування платників - 63 адміністративних послуг, в електронній формі – 210,; 

- реєстрація книги обліку розрахункових операцій – за січень-квітень 2023 року – 942, в тому числі Центром обслуговування платників – 136 адміністративних послуг, в електронній формі – 806; 

- реєстрація розрахункових книжок – за січень-квітень 2023 року -1802, в тому числі в електронній формі – 121;

- реєстрації платника єдиного податку – 1636 платникам; 

- надано витягів з реєстру платників єдиного податку – 1449 платникам; 

- 109 довідок на підтвердження статусу податкового резидента України; 

- 27 довідок про доходи фізичних осіб - підприємців; 

- сформовано 95 витягів з реєстру платників податку на додану вартість. 

Крім того, звертаємо увагу громадян, що для зручності, комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та Указів Президента «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» сервісне обслуговування платників податків (платників єдиного внеску), зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється органами ДПС незалежно від місця обліку платника податків.