У Брусилівській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області підбили підсумки надання адміністративних послуг за січень-квітень 2023 року.
Так, упродовж січня-квітня 2023 року працівниками Брусилівської ДПІ надано адміністративних послуг громадянам та представникам бізнесу - 556, в тому числі - 162 в електронній формі, що складає 29.1%.
Найбільшу питому вагу у наданні адміністративних послуг складає - видача карток платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Даною послугою скористалися 286 платників, що становить 51.4 % від загальної кількості наданих послуг. Послугою щодо надання відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків скористалося – 72 громадянина (12.9%).
Також надано адмінпослуги з:
- реєстрації платника єдиного податку (реєстрація, внесення змін) - 84 платники;
- надано витягів з реєстру платників єдиного податку - 48;
- сформовано та надано 4 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.
Протягом січня-квітня 2023 року в електронному вигляді проведено реєстрацію 34 реєстраторів розрахункових операцій.
У електронному вигляді зареєстровано 20 книг обліку розрахункових операцій та 6 розрахункових книжок.
Крім надання адміністративних послуг фахівцями ДПІ проводилась активна роз’яснювальна робота норм діючого податкового законодавства, надавались консультації, роз’яснення та практична допомога з питань оподаткування.
Так, за січень-квітень 2023 року подано до висвітлення і опубліковано на субсайті ГУ ДПС у Житомирській області в рубриці «Місцеві новини» 25 публікацій, на сторінці ДПІ в мережі Фейсбук висвітлено 139 публікацій, всього надано консультацій, роз’яснень як безпосередньо при відвідуванні ЦОП ДПІ так і в телефонному режимі - 1593.