Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Аналіз надання адміністративних послуг за 1-й квартал 2023 року

опубліковано 07 квітня 2023 о 10:54

Працівниками ЦОП Житомирської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області здійснюється сервісне обслуговування платників податків;  реєстрація та ведення обліку платників податків і платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням; формування та ведення Державного реєстру фізичних осіб - платників податків, надання адміністративних послуг, своєчасне приймання та комп’ютерна обробка податкової звітності, тощо.   
Протягом січня-березня 2023 року громадянам та представникам бізнесу надані 8609 - адміністративних послуг, з них 3578 - в електронній формі. 

Найбільша їх частина - це видача карток платника податків та внесення до паспорта громадян України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Нею скористалися 3320 платників. Видано відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків 1020 платникам. 

Користуються попитом і такі адміністративні послуги: реєстрація платника єдиного податку, за три місяці поточного року зареєстровано 1251 платників, сформовано 1068 витягів з реєстру платників єдиного податку. Окрім того, за січень-березень 2023 року спеціалісти ЦОП видали 89 довідок на підтвердження статусу податкового резидента України, видано довідок про доходи фізичних осіб-платників податків – 20. 

За даний період зареєстровано: реєстраторів розрахункових операцій  (РРО) – 195, книг обліку розрахункових операцій – 761, надано витягів з реєстру платників податку на додану вартість -77.

Протягом трьох місяців 2023 року Житомирською ДПІ до реєстру волонтерів включено19 фізичних осіб.

У Центрі обслуговування Житомирської ДПІ платники податків мають змогу отримати усні консультації з питань оподаткування, подати звіти, отримати  реквізити бюджетних рахунків щодо сплати податків та зборів, а також зробити звірки щодо облікових даних по податкам та зборам. 

Податківці звертають увагу, що громадяни можуть отримати послуги не відвідуючи податкову. Для цього необхідно за допомогою електронного ключа скористатися відповідним сервісом в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.tax.gov.ua).