Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Брусилівська ДПІ: Підсумки роботи ЦОП Брусилівської ДПІ за І квартал 2023 року

опубліковано 05 квітня 2023 о 10:47

У Центр обслуговування платників Брусилівської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області з початку 2023 року за отриманням адміністративних послуг звернулися 474 платників податків. З них, в електронному вигляді – 153 платників податків, у паперовому – 321 платник.

Найбільш запитуваними адміністративними послугами стали, зокрема:

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків  - 212 карток;

- реєстрація платника єдиного податку – 68 платників;

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 29 РРО;

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 17 КОРО;

- реєстрація розрахункових книжок – 4 РК;

- видача відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 61 довідка;

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 38 витягів; 

- надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість – 4 витяги;

Фахівці центру обслуговування платників надають консультації  громадянам та суб’єктам підприємницької діяльності при складанні звітності та сплаті податків,  при заповненні громадянами декларацій щодо податкової знижки та декларування отриманих доходів , постійно проводять роз’яснювальну роботу щодо змін в законодавстві та приорітету отримання інформації та подачі звітності, скориставшись безкоштовним електронним сервісом Державної податкової служби України «Електронним кабінетом платника»  за допомогою Кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Разом за І квартал 2023 року надано таких послуг 1250.