Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Пулинська ДПІ: Підприємцям та громадянам про найпопулярніші сервіси «Електронного кабінету платника»

опубліковано 28 березня 2023 о 12:41

З метою популяризації користування платниками податків ІТС «Електронний кабінет платника», фахівці Пулинської ДПІ постійно проводять робочі зустрічі – тренінги з підприємцями та громадянами щодо найпопулярніших сервісів Е-кабінету. Зокрема, податківці надають роз’яснення відвідувачам податкової інспекції щодо переваг використання «Електронного кабінету платника».

Порядок здійснення входу до приватної частини Е-кабінету:

- з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) будь-якого надавача електронних довірчих послуг;

- ідентифікація через id.gov.ua (MobileID, BankID);

- за допомогою мобільного застосунку «Дія»;

Найпопулярніші сервіси Е-кабінету:

- Доступ до реєстрів (понад 12 реєстрів);

- Доступ до особистої інформації;

- Е-чек (пошук фіскального чека);

- Сервіси систем електронного адміністрування (СЕА ПДВ та СЕА РПСЕ);

- Подання та реєстрація електронних документів;

- ЕК фізичні особи;

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) здійснюють:

- керівник підприємства - директор (за даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань);

- бухгалтер (за даними заяви за ф. 1-ОПП);

- уповноважена особа платника, якій делеговано право підпису податкових накладних, сервісних запитів, операцій та транзакцій системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ) та системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕА РПСЕ) тощо;

- фізична особа;

- посадова (уповноважена) особа державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами.

Загальні сервіси приватної частини (особистого кабінету) Е-кабінету:

- перегляд особистої інформації (реєстраційних та облікових даних)

- перегляд стану розрахунків з бюджетом;

- надсилання в електронному вигляді листів;

- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації;

- подання в електронному вигляді податкової та статистичної звітності;

- перегляд раніше поданої звітності;

- перегляд квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо;

- опис існуючих АРІ функціоналу Електронного кабінету.