Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Овруцька ДПІ: Аналіз надання адміністративних послуг за 2022 рік

опубліковано 25 січня 2023 о 12:52

За 2022 рік Центр обслуговування платників Овруцької державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області (далі ЦОП) відвідало понад 17000 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП Овруцької ДПІ в звітному періоді надано 3358 адміністративні послуги.

Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки, їх отримали 1948 фізичних осіб. Надано 834 послуги з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Також, за поточний рік фахівці Центру обслуговування платників Овруцької ДПІ зареєстрували 207 платників єдиного податку, надали 179 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстрували 38 реєстраторів розрахункових операцій, 113 книги обліку розрахункових операцій та 14 розрахункових книжок. Опрацювали 30 заяв суб’єктів господарювання про скасування реєстрації реєстратора розрахункових операцій.

Підтверджено статус податкового резидента України 5 фізичним особам. Крім цього за звітний період сформовано та видано 3 витяги з реєстру платників податку на додану вартість.

Окрім надання адміністративних послуг, в ЦОП Овруцької ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії одноразового (спеціального) добровільного декларування та користування електронними сервісами ДПС, щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, застосування реєстраторів розрахункових операцій або програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Також видавали довідки про зміну реєстраційного номера облікової картки платника податків, приймали вхідну кореспонденцію, проводили роботу по взяттю на облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням, погоджували довідки-розрахунки про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску, приймали звернення громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (зі змінами) та від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (зі змінами).

До послуг платників - комп’ютер, який підключений до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.