В Центр обслуговування платників Радомишльської ДПІ Головного управління ДПС в Житомирській області в 2022 році за отриманням адміністративних послуг звернулися 2750 платників податків.
Найбільш запитуваними послугами стали, зокрема:
видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - 1319 карток;
видача відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків – 687 довідок;
реєстрація платника єдиного податку - 325 платників;
надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 212 витягів;
реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 104 КОРО;
реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 37 РРО;
реєстрація розрахункових книжок – 36 РК;
підтвердження статусу податкового резидента України – 11 довідок;
внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта – 10 послуг;
надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість – 6 витягів;
видача довідки про сплату податкових зобов’язань платником податку –резидентом, який виїжджає за кордон на постійне місце проживання, та про відсутність податкових зобов’язань – 2 довідки;
видача довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) – 1 довідка.
Крім того, проконсультовано громадян, та заповнено з ними 174 декларації щодо податкової знижки та декларування отриманих доходів громадян.
Працівниками ЦОП постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо змін в законодавстві та приорітету отримання інформації в особистому кабінеті за допомогою Кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
Центр обслуговування платників Радомишльської ДПІ Головного управління ДПС в Житомирській області знаходиться за адресою: м.Радомишль вул.Мала Житомирська, буд.21 та працює за розкладом:
з 8.30 до 17.00 з понеділка по п’ятницю, обідня перерва з 12.00 до 12.30.