Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Лугинська ДПІ: Перелік витрат, які мають право врахувати нотаріуси при визначені сукупного чистого доходу

опубліковано 10 січня 2023 о 13:34

Лугинська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області повідомляє, що при визначенні сукупного чистого доходу приватного нотаріуса враховуються витрати наведені в Узагальнюючій податковій консультації щодо деяких питань оподаткування фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність (приватних нотаріусів, адвокатів), затвердженій наказом ДПС України від 24.12.2012 р. № 1185 та в Узагальнюючій податковій консультації щодо витрат приватного нотаріуса, затвердженій наказом Міндоходів від 30.12.2013 р. № 884.

До витрат приватного нотаріуса можуть бути віднесені, зокрема:

ü       оренда робочого місця нотаріуса, у тому числі його поточний ремонт, обладнання пандусу для під’їзду осіб з інвалідністю;

ü       страхування цивільно-правової відповідальності приватного нотаріуса;

ü       технічне забезпечення діяльності робочого місця нотаріуса та його обслуговування:

а) охоронна та пожежна сигналізація;

б) металеві двері або металеві ролети;

в) металеві грати, захисні ролети та броньована ударостійка плівка на вікнах;

г) металеві шафи;

д) вогнестійкий сейф;

е) інформаційна вивіска;

є) обслуговування технічного обладнання (комп’ютери, у тому числі їх програмне забезпечення, принтери, сканер, ксерокс, факс, телефон тощо);

ж) підключення та користування мережею Інтернет без обмеження кількості провайдерів, включаючи мобільний Інтернет;

з) телекомунікаційні послуги;

и) меблі;

ü       програмне забезпечення, користування електронною базою законодавства;

ü       встановлення, обслуговування та користування державними та єдиними реєстрами;

ü       виготовлення печатки, штампів з текстами посвідчувальних написів;

ü       витрати на придбання спеціальних бланків нотаріальних документів та ведення реєстрів для реєстрації нотаріальних дій, книг, журналів реєстрації (обліку), передбачених номенклатурою;

ü       витрати на придбання канцелярського приладдя (картонажі, архівні папки, твердий картон, канцелярський папір, технічні засоби для прошивання документів тощо);

ü       витрати на забезпечення збереження документів нотаріального діловодства;

ü       проходження підвищення кваліфікації, участь у короткотермінових семінарах, міжнародних семінарах, симпозіумах, науково-практичних конференціях; удосконалення професійної майстерності; навчання в школі молодого нотаріуса; придбання та передплата юридичної літератури (книг, журналів, дисків, програм тощо);

ü       оплата праці та обов’язкові нарахування на фонд оплати праці помічників, секретарів, стажистів (найманих працівників);

ü       сплата внесків до Пенсійного фонду України, у тому числі на користь найманих працівників, та фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;

ü       відкриття рахунків у банках та їх розрахунково-касове обслуговування (депозитні рахунки);

ü       витрати на поштові та кур’єрські послуги, необхідні для ведення нотаріальної діяльності;

ü       комунальні витрати (електро-, газо-, тепло-, водопостачання) на утримання робочого місця приватного нотаріуса, у разі якщо це нежитлове приміщення є власністю приватного нотаріуса;

ü       сплату щомісячних членських внесків нотаріусами на забезпечення нотаріального самоврядування, відповідно до ст. 16 Закону України від 02.09.1993 р. № 3425 «Про нотаріат».