У Житомирській ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області відбулася зустріч з підприємствами та підприємцями на тему «Електронний кабінет – зручний спосіб взаємодії з податковою службою».
В умовах дії воєнного стану важливим вектором допомоги платникам податків є електронні сервіси ДПС, які забезпечують спілкування з податковими органами дистанційно.
Платники податків можуть отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, а також подати звітність до податкових органів без особистого візиту.
Найпопулярнішим електронним сервісом ДПС України для юридичних і фізичних осіб залишається Електронний кабінет (далі – Е-кабінет), який забезпечує безконтактні засоби взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційних технологій та надає можливість і зараз реалізувати свої права та обов’язки у сфері оподаткування в режимі онлайн.
Робота в Е-кабінеті здійснюється через мережу Інтернет та не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення.
Е-кабінетом можна скористатись як з персональних комп’ютерів, так і зі смартпристроїв.
Нагадуємо, що вхід до Е-кабінету здійснюється через вебпортал ДПС України або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua.
Слід зазначити, що в умовах дії воєнного стану в роботі електронних сервісів ДПС можуть встановлюватися певні обмеження, що зумовлено необхідністю захисту прав платників.