Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Радомишльська ДПІ: Щодо отримання картки платника податків (РНОКПП)

опубліковано 22 вересня 2022 о 13:53

Радомишльська ДПІ Головного управління ДПС в Житомирській області нагадує, що для того, щоб отримати реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - РНОКПП), необхідно звернутись до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а ті, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання або не мають постійного місця проживання в Україні, - до будь-якого контролюючого органу. Для отримання РНОКПП фізична особа повинна пред'явити документ (паспорт), що посвідчує особу, який містить всі необхідні реквізити (прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).

РНОКПП видається згідно з Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, яке затверджене наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822.

Для отримання одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) РНОКПП для малолітніх осіб (віком до 14 років) необхідні оригінали свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (паспорт).

РНОКПП громадянами України може бути отриманий особисто або через представника за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на проведення реєстрації фізичної особи у Державному реєстрі (після пред'явлення повертається) та її копії.

Також, звертаємо увагу, що Заяву на отримання РНОКПП можна подати в електронному вигляді через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Форма 5ДР» приватної частини Електронного кабінету за адресою:  http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. При цьому платник податків самостійно обирає Центр обслуговування платників, де бажає отримати документ, що засвідчує реєстрацію у ДРФО, в електронному вигляді.

Для заяв за ф. № 1ДР та ф. № 5ДР необхідно приєднати скановані копії документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних. Для приєднання зазначених документів, платнику необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми» (формат файлу pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 5МБ).

Для отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків необхідно особисто звернутися до податкового органу, який був самостійно обраний під час заповнення заяв за ф. № 1ДР або ф. № 5ДР та пред’явити паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.