В Коростишівській ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронних сервісів податкової служби. На питання дозвонювачів відповідала заступник начальника Коростишівської ДПІ Лііна Сеніна.
Надаємо відповіді на актуальні питання.
Чи мають можливість платники податків підписати електронні документи за допомогою Дія?
Користувачі Електронного кабінету відтепер можуть не тільки авторизуватися, а й підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис.
Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.
Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.
Також для підпису доступні «хмарні» КЕП SmartID, Cloud Key, Deposit sign.
Нагадуємо, що згідно із Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» застосування удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки є достатнім.
Чи мають можливість платники податків сплатити податки та збори через Електронний кабінет?
Меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету надає можливість фізичним особам після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти або за допомогою QR-коду. Для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через Електронний кабінет не реалізована.
З інформацією щодо сплати податків, зборів, платежів фізичними особами можна ознайомитись в меню «Стан розрахунків з бюджетом» розділу «Допомога» Електронного кабінету.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.