Нещодавно в Олевській ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області відбувся тренінг для платників податків на тему: «Використання сервісу Електронний кабінет та подання звітності в електронному вигляді. Актуальні питання щодо надання адміністративних послуг. Порядок подання повідомлення про прийняття на роботу».
Під час тренінгу розповіли про порядок заповнення та подання об’єднаної звітності «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», яка затверджена наказом Міністерства Фінансів від 15.12.2020 року № 773. Зазначили, що податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал з розбивкою по місяцях звітного кварталу в податкову інспекцію за основним місцем обліку платника податків, ознайомлено з основними змінами об’єднаної звітності та окремими помилками, які допускаються платниками при заповненні та надсиланні звітності.
Також, наголосили платникам податків про переваги подання звітності в електронному вигляді, зокрема, за допомогою «Електронного кабінету платника». Зазначили, що для подання звітів в електронному вигляді перш за все необхідно отримати електронний цифровий підпис для авторизації в сервісі «Електронний кабінет платника». Платники податків можуть безкоштовно отримати цифровий підпис в центрі обслуговування кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС.
Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресом: https://cabinet.tax.gov.ua з використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).