Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Попільнянська ДПІ : У Попільнянській ДПІ під час тренінгів обговорюються електронні та податкові новації

опубліковано 14 лютого 2022 о 11:35

З метою інформування платників податків про можливість зручного, дистанційного спілкування з податковою інспекцією в приміщенні Попільнянської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області проводяться тренінги на тему «Електронні сервіси ДПС – просто і зручно».

Під час зустрічей висвітлюються питання переваг користування електронним кабінетом платників податків, що дозволяє працювати з органами податкової служби в режимі реального часу, не виходячи з дому. Призначення Електронного кабінету платника податків – надання платнику податків можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Зокрема:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунка про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями), замовляти та отримувати адміністративні послуги;

- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів (дані обліку, дані щодо об’єктів оподаткування, інформацію про результати перевірок, інформацію про доходи фізичної особи тощо).

Таким чином, кабінет електронних послуг – це спілкування та листування з органами ДПС без необхідності відвідувати податкову інспекцію, спрощення процедур подання звітності, ведення реєстру податкових накладних, зменшення паперового навантаження, зменшення часу на отримання необхідних довідок.

Це швидко, зручно та безпечно, особливо у період карантинних обмежень.