Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Які документи потрібно надати для оформлення податкової знижки на навчання?

опубліковано 11 лютого 2022 о 13:08

Дане питання обговорили під час зустрічі у Житомирській ДПІ.

Головний державний інспектор Житомирської ДПІ Людмила Голяк проінформувала присутніх, що для податкової знижки на навчання потрібні такі документи:

копія паспорта та реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі – РНОКПП) особи, яка сплатила за навчання, крім випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття РНОКПП, та офіційно повідомила про це відповідний контролюючий орган і має про це відмітку у паспорті (якщо за навчання сплачує член сім’ї);

податкова декларація про майновий стан і доходи відповідної форми;

довідка про заробітну плату за звітній період з обов’язковим включенням сум утримуваних податків;

договір з навчальним закладом, в якому обов’язково повинно бути відображено вартість навчання та строк оплати;

відповідні платіжні та розрахункові документи, зокрема, квитанції, фіскальні або товарні чеки, прибуткові касові ордери щодо суми сплачених коштів за вказаний період;

документи, що підтверджують ступінь споріднення у разі компенсації вартості навчання членом сім’ї першого ступеня споріднення (наприклад, копія свідоцтва про народження, свідоцтва про шлюб);

копія паспорта (свідоцтва про народження) особи, яка навчалася;

реквізити рахунку для перерахування відшкодування.