Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Подати документи для отримання облікової картки чи для внесення змін до Державного реєстру громадяни можуть через Електронний кабінет

опубліковано 08 лютого 2022 о 15:15

Житомирська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області рекомендує платникам податків подавати документи для присвоєння РНОКПП через Електронний кабінет, а отримувати картку в ЦОП Житомирської ДПІ.

В Електронному кабінеті платники податків мають можливість подати:

- облікову картку фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1314601);

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1314701);

- повідомлення про результати обробки Облікової картки фізичної особи – платника податків - форма №1ДР (F1414601);

- повідомлення про результати обробки Заяви про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків - форма №5ДР (F1414701).