Працівники Центру обслуговування платників Житомирської ДПІ розповідають платникам про можливості «Електронного кабінету», зокрема електронне листування з податковими органами.
Для цього в меню «Листування з ДПС» Електронного кабінету необхідно заповнити наступні реквізити:
- регіон в якому знаходиться орган ДПС;
- орган ДПС, до відправляється лист;
- тип документа;
- тематика звернення ;
- короткий зміст листа;
- сканований документ, який необхідно завантажити (файл повинен бути у форматі pdf із обмеженням розміру не більше 5 МБ).
Зберегти проект листування можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережену чернетку можна підписати та надіслати до органу ДПС в меню вхідні/вихідні у вкладці «відправленні документи», натиснувши кнопки «підписати» та «відправити».
На протязі одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС, автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено.
Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» режиму «Вхідні/вихідні документи».
Цей режим надає доступ до вхідної та вихідної кореспонденції користувача Електронного кабінету.
Вікно «Вхідні/вихідні документи розділене на дві вкладки:
- «Вхідні документи» ця вкладка надає доступ до квитанцій щодо прийняття та обробки податкової звітності , інформаційних повідомлень , кореспонденції тощо надісланої користувачу електронного кабінету;
- вкладка «Відправлені документи» надає доступ користувачу електронного кабінету до надісланих користувачем документів( крім податкової звітності і ПН/РК).