Фахівцями Пулинської ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області за 2021 рік надано 1642 адміністративні послуги. Більшість громадян, а саме 1046, звернулися до інспекції за отриманням картки платника податків, 223 громадян - стосовно надання відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Крім того, працівниками ДПІ була проведена реєстрація реєстраторів розрахункових операцій (64), книг обліку розрахункових операцій (77), розрахункових книжки (5), платників єдиного податку (109); надано витягів з реєстру платників єдиного податку (97) та реєстру платників податку на додану вартість (15), довідок щодо поданої декларації про майновий стан і доходи (2); внесено до паспорта громадянина України відмітки про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта (3).
Фахівцями забезпечено своєчасну обробку відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та здійснено заходи щодо взяття/зняття з обліку платників податків.
У приміщенні Пулинської ДПІ також проводиться роз’яснювальна робота щодо користування електронними сервісами ДПС, порядку одноразового (спеціального) добровільного декларування, використання РРО та ПРРО, щодо внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Нагадуємо платникам про безкоштовний онлайн сервіс ДПС - Електронний кабінет, який дозволяє в режимі реального часу подавати заяви на отримання адміністративних послуг в електронній формі, звітувати, отримувати актуальні відомості з реєстрів та інше.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gоv.ua.