Протягом січня – грудня 2021 року фахівцями Овруцької ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області було надано майже 6349 адміністративних послуг платникам податків, у т.ч в електронному вигляді – 477 послуги. У порівнянні з аналогічним звітним періодом 2020 року, це на 459 послуг надано більше.
Однією з популярних серед адміністративних послуг, які надає податкова, стала, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Протягом січня – грудня 2021 року було надано 2372 таких послуг.
Понад 2381 платників отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
Протягом вказаного періоду було зареєстровано майже 491 платників єдиного податку та надано 398 витягів з реєстру платників єдиного податку.
Також актуальною, з боку суб’єктів господарювання, є послуга з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій – надано понад 572 таких послуг.
Центр обслуговування платників Овруцької ДПІ це постійно діючий робочий орган ГУ ДПС, в якому надаються послуги посадовими особами відповідальними, згідно з функціональними обов’язками, за надання адміністративних послуг, консультацій, прийняття звітності, кореспонденції щодо отримання адміністративних послуг, інших документів.
Зараз, у рамках проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи, здійснюється надання усних консультацій з питань:
- застосування електронних сервісів ДПС;
- податкового законодавства, законодавства з питань сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС.