Баранівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області звертає увагу платників податків, що у період посилених карантинних заходів для них є можливість дистанційного формату взаємодії з податковою службою.
Наразі функціонує та постійно вдосконалюється з боку Державної податкової служби України безкоштовний сервіс «Електронний кабінет» (ЕК) – сервіс, за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Знайти «Електронний кабінет» можна за адресою https://cabinet.tax.gov.ua, а також на офіційному вебпорталі ДПС України або за допомогою Е-порталу «Дія».
Вхід до особистого кабінету здійснюється платником при наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який можна отримати у будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг (КНЕДП).
У відкритій частині ЕК (за умови доступу без використання кваліфікованого електронного підпису) є можливість перегляду наступних режимів:
- новини;
- бланки податкової звітності;
- податковий календар;
- загальнодоступні Реєстри: взяття на облік платників податків, реєстр платників ПДВ, реєстр платників акцизного податку, реєстр платників єдиного податку, реєстр неприбуткових установ, реєстр страхувальників тощо;
- інформація про РРО;
- реєстр індивідуальних податкових консультацій;
- контакти.
Користуючись сервісами «Електронного кабінету», авторизовані платники (доступ з використанням кваліфікованого електронного підпису) у приватній частині ЕК мають можливість дистанційної роботи в режимі он-лайн щодо:
- облікових даних платника;
- надання податкових декларацій до територіальних органів ДПС в електронному вигляді, перегляд поданої звітності;
- реєстрації податкових накладних в ЄРПН, отримання інформації на запити, реєстр транзакцій;
- реєстрації акцизних накладних в СЕА РП, реєстр операцій обсягів пального, реєстр сум акцизного податку, реєстр транзакцій;
- програмного РРО;
- перевірки стану розрахунків з бюджетом;
- здійснення сплати податків та зборів;
- листування з органами ДПС;
- допомоги тощо.
Крім того, в Е-кабінеті передбачений режим роботи для громадян. При цьому доступ до Е-кабінету для громадян (одразу за умови проходження електронної ідентифікації, без необхідності укладення Договору) мають: фізичні особи (громадяни) та посадові (уповноважені) особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій.
Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, що надає такі можливості:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступ до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи (скориставшись сервісом «Автозаповнення Декларації на основі даних ДПС»);
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.
Тож, шановні платники податків, надавайте перевагу саме дистанційному формату комунікації.