Фахівці Житомирської ДПІ Головного управлінні ДПС у Житомирській області розповідають новоствореним платникам податків про переваги електронних сервісів від ДПС.
Зокрема, підприємцям роз'яснюють можливість застосування «Електронниого кабінету платника». Вхід до електронного кабінету здiйснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
Зокрема, платники податків отримують такі персоналізовані послуги як:
- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрiв iнших державних органів);
- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;
- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов'язань з податку на нерухоме майно, вiдмiнне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків; інформація про стан розрахунків з бюджетом.
Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фiзичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.