Працівниками Овруцької ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області проведено навчання щодо можливостей використання електронних сервісів ДПС при застосуванні реєстраторів розрахункових операцій.
Фахівцями зазначено, що реєстрація реєстратора розрахункових операцій (РРО) здійснюється в контролюючому органі за основним місцем обліку суб’єкта господарювання як платника податків. При цьому, суб’єкти господарювання можуть подавати реєстраційні заяви і в електронній формі засобами телекомунікацій.
Податківці розповіли про порядок та строки розгляду контролюючим органом реєстраційних заяв за ф. №1-РРО, поданих в електронній формі.
У разі подання заяви в електронній формі суб’єкт господарювання може отримати реєстраційне посвідчення в електронній формі, що розміщене в Електронному кабінеті, або копію реєстраційного посвідчення засобами телекомунікацій на адресу своєї електронної пошти. Для цього в реєстраційній заяві суб’єкт господарювання зазначає спосіб отримання цього документа (в електронній формі на електронну пошту, адресу якої зазначено в заяві, в Електронному кабінеті або безпосередньо в контролюючому органі).
Учасники зустрічі активно обговорили з фахівцями інспекції податкові новації, отримали розгорнуті відповіді на свої запитання.