Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Про нюанси користування електронними сервісами – під час зустрічі у місті Житомирі

опубліковано 01 грудня 2021 о 15:51

Фахівці Житомирської державної податкової інспекції проводять робочі зустрічі з платниками, на яких роз’яснюють нюанси користування електронними сервісами від податкової служби.

Нещодавно на одній з таких зустрічей податківці ознайомили громадян з найпопулярнішим сервісом і засобом для співпраці з податковою службою – Електронним кабінетом платника.

Цей сервіс поєднує у собі чимало можливостей, зокрема, це сплата податків, подання звітності, заяв, декларацій в режимі онлайн, перевірка документів щодо допущених помилок тощо.

Окремо спеціалісти інспекції акцентували увагу на новому сервісі "Е-повернення", який дає змогу дистанційно подати заяву на повернення коштів та декларацію на податкову знижку.

Зокрема, фахівці інспекції розповідають про можливість застосовувати Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/) і подавати податкову звітність онлайн.

Податківці нагадують, що для подання звітів в електронному вигляді платнику податків, необхідно отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів.

Також наголосили, що серед переваг звітування в електронному вигляді:

- економія часу і коштів платників податків, за рахунок відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності.

Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;

- відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);

- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;

- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;

- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.

Крім того, відвідувачам розповіли про можливості, які відкриває платникам одноразове (спеціальне) добровільне декларування.

Зокрема, громадяни можуть без штрафних санкцій задекларувати доходи, з яких не були раніше сплачені податки, і після цього вільно розпоряджатися коштами.

Добровільна декларація також подається в Е-кабінеті платника податків.