З метою використання електронних сервісів, працівниками Житомирської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області була надана практична допомога новоствореним ФОП та вже зареєстрованим платникам податків щодо застосування «Особистого електронного кабінету платника».
Платникам було наглядно продемонстровано, як за допомогою електронних ключів здійснити вхід до «Електронного кабінету» та які можливості надає даний сервіс.
ФОП було роз’яснено, що за допомогою «Електронного кабінету» всі послуги можна отримувати в режимі онлайн та цілодобово.
За допомогою цього сервісу можна сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платниками окремих податків.
Також платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності тощо.
Під час заходу суб'єктам господарювання було нагадано про порядок отримання електронного цифрового підпису та деякі особливості подання звітності через Електронний кабінет.