Працівники Центру обслуговування платників Романівської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області надають постійно роз’яснення щодо подання платниками податків звітності в електронній формі.
Зокрема, фахівці інспекції розповідають про можливість застосовувати Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/) і подавати податкову звітність онлайн.
Податківці нагадують, що для подання звітів в електронному вигляді платнику податків, перш за все, необхідно отримати ключ електронно-цифрового підпису в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів.
Фахівці інспекції наголошують, що серед переваг звітування в електронному вигляді:
- економія часу і коштів платників податків, за рахунок відсутності потреби відвідування податкової інспекції, придбання бланків звітності. Звітність формується в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм, підписується за допомогою електронно-цифрового підпису та передається через мережу Інтернет до податкових органів;
- відсутня потреба контролювати зміну форм бланків звітності та придбавати їх, оскільки програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді телекомунікаційними каналами зв’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при запровадженні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
- усі звіти перевіряються на наявність арифметичних та логічних помилок;
- при поданні звітності засобами електронного зв’язку з електронно-цифровим підписом, платнику надходять повідомлення - квитанція №1 та квитанція №2. Електронний звіт вважається поданим, якщо в квитанції №2 прописано «Пакет прийнято, дата та реєстраційний номер»;
- суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки щодо платежів та відслідковувати наявність податкового боргу в електронному вигляді.