Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Підсумки роботи ЦОП Житомирської ДПІ за 10 місяців 2021 року

опубліковано 22 листопада 2021 о 17:10

Від початку року фахівці Житомирської ДПІ надали громадянам 32257 адміністративних послуг.

Найбільш популярною серед заявників залишається послуга, що стосується видачі картки платників податків і внесення до паспортів громадян України інформації про реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру фізичних осіб-платників податків.

Нею скористалися 11186 осіб.

Крім того, податківці видали 3637 відомостей із Державного реєстру фізичних осіб-платників про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, зареєстрували 1749 реєстраторів, 2963 книг обліку розрахункових операцій та 102 розрахункових книжок, надали 152 витягів з реєстру платників податку на додану вартість та внесли 33 відмітки до паспортів громадян України про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

Податківці звертають увагу платників, що на період дії «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки у Житомирській області вводяться обмежувальні заходи, пов’язані із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому податкова інспекція також працює з певними обмеженнями.

Зокрема, прийом платників здійснюється за попереднім записом (телефоном, електронною поштою) виключно для надання невідкладних послуг з дотриманням усіх санітарних норм та заходів для профілактики, запобігання поширення та мінімізації інфікування коронавірусом платників та працівників.

Кореспонденція, в тому числі заяви на отримання послуг, приймаються через скриньки, встановлені в ЦОП, а також у режимі листування в Електронному кабінеті (формат pdf) або поштою.