Фізичній особі, яка має кваліфікований електронний підпис, для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (F1301803) через меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету необхідно:
- увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, або через офіційний вебпортал ДПС;
- обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити»;
- у запропонованій формі Запиту персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх;
- вказати реквізити паспортного документа та зазначити період за який необхідна інформація;
- після того, як всі дані внесено зберігаємо Запит;
- виділити створений Запит, натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП;
- ще раз виділити Запит та натиснути кнопку «Відправити».
Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів)
Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів після його закінчення.