Баранівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області інформує, що з 25 серпня 2021 року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) приєднався до застосунку «Дія».
У фізичних осіб з’явилася можливість звернутися до Надавача для отримання кваліфікованого електронного підпису чи печатки без надання копій паперових документів, що значно спрощує отримання цієї послуги.
Порядок отримання зазначеної послуги такий:
- наявність паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон у застосунку «Дія», версії не нижче 2.0. Копію одного з документів можна надати за допомогою функції «ШЕРІНГ» застосунку «Дія»;
- необхідно продиктувати штрих-код та підтвердити передачу даних з «Дії»;
- необхідно пройти ідентифікацію за допомогою електронного паспорта;
- на останок слід отримати електронний кваліфікований підпис чи печатку.
Це дуже зручно та займає всього декілька хвилин. З необхідною інформацією ви можете ознайомитися на сайті acskidd.gov.ua.