Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Бердичівська ДПІ: Алгоритм дій фізичної особи у разі втрати РНОКПП та паспорта громадянина України

опубліковано 27 жовтня 2021 о 14:47

Бердичівська ДПІ інформує, що у разі втрати (зіпсуття) реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у тому числі, якщо паспорт громадянина України також втрачено) фізичній особі необхідно:

1.  Отримати у територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України.

2. Подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків за формою № 5ДР (далі – Заява за ф. № 5ДР) до:

податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

будь-якого податкового органу, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Для заповнення заяви за ф. № 5ДР використовуються дані паспорта та інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номеру облікової картки платника податків:

– до 3-х робочих днів – у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

– до 5-ти робочих днів – у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Для отримання картки платника податків, що засвідчує присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків, необхідно пред’явити податковому органу, до якого подавалась заява за ф. № 5ДР, паспорт з відміткою про місце реєстрації та, у разі необхідності, документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.