Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Житомирська ДПІ: Про особливості функціонування «Електронного кабінету»

опубліковано 20 жовтня 2021 о 17:03

Податківці Житомирської ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області інформують суб’єктів господарювання про актуальність, переваги подання звітності в електронному вигляді, використання функціоналу та можливостей «Електронного кабінету».

Податківці наголошують, що «Електронний кабінет» – персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки.

Для фізичних осіб в «Електронному кабінеті» наразі є такі можливості:

- доступ до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);

- доступ до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;

- подання декларації про майновий стан і доходи;

- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

Крім того, через режим «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи можуть сплатити податки, збори, платежі, обравши на вибір одну з платіжних систем.