Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Овруцька ДПІ: За дев’ять місяців у ЦОП надано понад 4,8 тис. адміністративних послуг

опубліковано 13 жовтня 2021 о 09:39

Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирькій області  повідомляє, що  фахівцями Центру обслуговування платників Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській  області за січень – вересень 2021 року  надано 4872 адміністративних послуг. 

 Найчастіше платники податків звертаються за наступними послугами:       

- видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з державного реєстру фізичних осіб-платників податків – 1767;

- видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків –1990;        

- реєстрація платника єдиного податку – 344;                                                              

- надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 294;                                 

- реєстрація реєстратора розрахункових операцій – 120;         

- реєстрація книг обліку розрахункових операцій – 260.    

 Разом з тим доводимо до відома платників про те, що фахівці Центру обслуговування платників надають адміністративні, консультаційні та інформаційні  послуги, здійснюють прийом звітності та вхідної кореспонденції.

У зв’язку із  запровадженням  протиепідемічних обмежувальних заходів та з метою запобігання  поширенню гострої респіраторної  хвороби COVID-19 спиричиненої SARS-CoV-2 поширенням коронавірусу, необхідно дотримуватись рекомендацій щодо безпечної дистанції, заходити тільки у захисній масці та дезинфікувати руки.

Рекомендуємо платникам використовувати електронні сервіси ДПС.