Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Романівська ДПІ: Підсумки 9 місяців роботи Центру обслуговування платників

опубліковано 05 жовтня 2021 о 15:35

Упродовж дев’яти місяців спеціалісти Центру обслуговування платників ДПІ Романівської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Житомирській області надали 1581 адміністративні послуги.

Як повідомив начальник Романівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Житомирській  області Михайло Никодюк, 47 % послуг займає видача реєстраційних номерів облікової картки платника податків та внесення відповідних даних до паспорта громадянина України (746).

На другому місці за популярністю – отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми і джерела виплачених доходів та утриманих податків (354 послуги), на третьому – реєстрація платників єдиного податку (219).

Крім того, фахівці ЦОП надали 165 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстрували, надали допомогу в перереєстрації 16 реєстраторів розрахункових операцій (в т.ч. 8-ПРРО), здійснили реєстрацію 70 книг обліку розрахункових операцій.