Головне управління ДПС
у Житомирській області
Ключові слова
Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua

Коростенська ДПІ: Щодо питання подання звітності в електронному вигляді

опубліковано 14 вересня 2021 о 17:21

Сьогодні постійно вдосконалюється сервіс ДПС Електронний кабінет (cabinet.tax.gov.ua), за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДПС та платників податків у режимі реального часу.

Днями головним державним ревізором-інспектором Коростенської ДПІ Наталією Савченко проведено практикум з платниками податків з питань користування електронним сервісом «Електронний кабінет».

Посадовець зазначила, що електронні сервіси ДПС мають низку переваг: зручність, надійність та захищеність. Найпоширенішим з електронних сервісів є «Електронний кабінет».

«Вміння працювати з максимальним використанням пропонованих органами влади електронних сервісів дозволяє платникам податків більш раціонально та ефективно використовувати свій час і ресурси», – зауважила Наталія Савченко.

Користування електронним сервісом «Електронний кабінет» надає можливість працювати платникам податків з органами податкової служби дистанційно, а саме:

- підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді;

- переглядати дані картки особового рахунку про стан розрахунків з бюджетом (нараховано, сплачено, переплата, податковий борг, штрафні (фінансові) санкції, пеня);

- формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, зборів та інших платежів до бюджету;

- здійснювати сплату податків, зборів та інших платежів до бюджету за допомогою банківських систем типу Інтернет-банкінг;

- здійснювати офіційне листування з органами ДПС України з питань оподаткування, отримувати консультаційні послуги (у режимі реального часу або за попередньо надісланими питаннями);

- замовляти та отримувати адміністративні послуги;

- оперативно переглядати актуальні, а також архівні відомості, які надано платником податків або сформовано на підставі наданих ним до ДПС документів.

Крім того, користування «Електронним кабінетом» не потребує встановлення окремого програмного забезпечення. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється за допомогою кваліфікованого електронного підпису, який можна отримати в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.