Баранівська ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області звертає увагу що, сервіс «Електронний кабінет» надає можливість платнику безкоштовно працювати в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення. Тобто, платник може працювати дистанційно, не відвідуючи центри обслуговування, а це значна економія часу.
Електронний кабінет» має дві функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) – вхід без ідентифікації користувача таприватна частина (особистий кабінет) – вхід за допомогою електронного цифрового підпису.
Приватна частина надає можливість отримання відомостей про доходи, створення і подання звітності в електронному вигляді, листування з ДПС та з’ясування стану розрахунків з бюджетом, отримання доступу до публічної інформації.
Для того щоб дізнатися про ризики щодо діяльності партнерів по бізнесу можна скористатись деякими сервісами, які дають змогу оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, чи можливо він не є платником податку на додану вартість, не є платником єдиного податку, не є платником акцизного податку, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою.
Сервіс «Реєстр платників ПДВ», що інформує про зареєстрованих платників ПДВ, а сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ» допоможе дізнатися про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду.
За допомогою сервісу «Перевірка свідоцтва платника єдиного податку» можна впевнитись в тому, що таке свідоцтво є дійсним.
Для перевірки надійності ділового партнера достатньо знати його код ЄДРПОУ або ж точну назву, ввести відому інформацію в одне з полів і система здійснить пошук по ряду баз даних, доступних для публічного використання, і повідомить результати пошуку.
Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua з використання електронного цифрового підпису будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.