Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Ружинська ДПІ: Про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за допомогою сервісу - Електронний кабінет

опубліковано 07 вересня 2021 о 14:39

Ружинська  ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що відповідно до пункту 42 прим. 1.2 статті 42 прим. 1 Податкового кодексу України, платник податків має можливість засобами телекомунікаційного зв’язку самостійно здійснювати звірки розрахунків з державним і місцевим бюджетами та отримати документ, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Для подання запиту на отримання витягу про стан розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС в приватній частині Електронного кабінету платнику податків  необхідно:

-   перейти до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету через ідентифікацію з використанням електронного цифрового підпису будь-якого надавача електронних довірчих послуг;

-    перейти в меню «Заяви, запити для отримання інформації» та обрати потрібну форму документу - «Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС» (код форми «J/F1300204 залежно від типу платника: юридична чи фізична особа);

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично: - найменування; - прізвище ім’я, по батькові платника податків; - податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; - дата відправлення Запиту до органів ДПС.

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Збережений документ необхідно підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».

-    отримати витяг за результатами обробки у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».

Звертаємо увагу, що підтвердженням подання в ДПС Запиту є отримання платником податків Квитанції в електронному вигляді, в якій зазначено дату

Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.