Подача електронної звітності має багато суттєвих переваг для платників податків:
- мінімальні затрати часу на заповнення звітності;
- формування та надсилання звітності за допомогою спеціальних програм;
- подання звітності всього за декілька хвилин з будь-якого місця, де є доступ до мережі інтернет;
- вибір часу подачі звітності, зручного для вас;
- гарантія перевірки звітності на наявність арифметичних помилок;
- підтвердження доставки звітності;
- постійне оновлення версій документів звітності, згідно змін у законодавстві;
- уникнення потреби зберігання паперових копій поданої звітності;
- автоматичне формування архіву електронних копій звітів, квитанцій та ін.;
- подана в електронному вигляді звітність надійно зашифрована, захищена від несанкціонованих переглядів та втручань.
Для подання звітності в електронному вигляді платник податків може використовувати:
1). Модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника» (ЕКП).
Увійти до ЕКП теж можна на офіційному веб-порталі ДПС або за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua.
2). Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення (ПЗ) для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності». Клієнтське ПЗ безкоштовно можна завантажити з розділу «Електронна звітність» на офіційному веб-порталі ДПС за адресою https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/. .
3). За бажанням платники податків можуть користуватись будь-яким іншим програмним забезпеченням (наприклад: «МЕDoc IS», «Соната», «1С-Звіт», «iFin» та ін.), яке надає можливість створювати та надсилати до органів ДПС податкову та іншу звітність засобами телекомунікаційного зв’язку.
Для електронного спілкування з органами ДПС потрібен електронний цифровий підпис (ЕЦП). Його можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК). Наразі це: АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, АЦСК ПАТ «КБ «Приватбанк», АЦСК «Україна», АЦСК ПАТ «Державний ощадний банк України», АЦСК Державної казначейської служби України, ТОВ «АРТ-Мастер» та ін.