В Малинській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Житомирській області проводяться роз’яснення щодо оформлення картки платника податків, внесення змін (форма №5 ДР: зміна прізвища чи ім’я тощо) до ІПН чи отримання дубліката.
Отримати послуги можна в органах ДПС за місцем проживання чи за місцем отримання доходів. Термін видачі реєстраційного номера облікової картки платника податків чи дубліката, перевипуск чи внесення змін до картки – 5 днів. Послуга надається безкоштовно.
Ідентифікаційний номер присвоюється особі один раз та не змінюється протягом життя. У разі зміни даних про особу сам ІПН не потрібно міняти – слід внести зміни в дані щодо платника податків, звернувшись до податкової інспекції з відповідними документами.
Реєстраційний номер облікової картки платника податків видається:
- повнолітнім громадянам України;
- неповнолітнім дітям через батьків чи опікунів;
- нерезидентам для сплати податків в Україні;
- законним представникам або уповноваженим особам.
Відповідно до Положення про реєстрацію фізичних осіб у ДРФО, фізична особа-резидент чи нерезидент незалежно від віку, яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через законного представника (уповноважену особу за довіреністю) надати документ, що посвідчує особу, та подати заяву на внесення до реєстру – форму №1 ДР, що містить відомості про П.І.Б., стать, дату та місце народження, громадянство, місце проживання та роботи, контакті дані та відомості про документ, що посвідчує особу (паспорт чи свідоцтво про народження, а також документ довіреної особи, якщо заява вноситься за довіреністю).
Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред'являє:
- довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
- довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
- довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів
У разі необхідності повторного отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків (додаток 3)), з причини втрати або зіпсування такого документа фізична особа - платник податків подає до контролюючого органу Заяву за формою N 5ДР;
Для отримання детальної інформації звертайтесь до центру обслуговування платників Малинської податкової інспекції.