За повідомленням Житомирського управління ГУ ДПС у Житомирській області продовж січня – червня 2020 року фахівцями Центру обслуговування платників Житомирського управління громадянам та представникам бізнесу надано 18798 адміністративні послуги, з них 879 в електронній формі. Зокрема, видано 5422 карток платника податків про реєстраційний номер облікової картки з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків та 4040 карток з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків. Також зареєстровано 2284 книг обліку розрахункових операцій, 753 реєстраторів розрахункових операцій та 42 розрахункових книжок.
У зв’язку з поширенням коронавірусу Житомирське управління ГУ ДПС у Житомирській області рекомендує платникам зайвий раз не відвідувати Центри обслуговування платників та використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет. Через відкриту частину Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua) можна скористатись інформацією, яка є загальнодоступною, а саме: податковим календарем, інформацією з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності, тощо. У приватній частині Електронного кабінету, після ідентифікації особи, будуть доступні:стан розрахунків з бюджетом, листування з органами ДПС, облікові дані, пошук інформації в реєстрах ДПС, сплата податків, подання заяв/запитів, подання звітності та інш. Також за допомогою приватної частини сервісу платники мають можливість отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з ДРФО для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.
Сектор забезпечення роботи
Житомирського управління ГУ ДПС
у Житомирській області