Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

До уваги користувачів РРО :запровадження процедури «КЕШБЕК» перенесено на 01 січня 2021 року

опубліковано 06 травня 2020 о 13:15

Житомирське управління ГУ ДПС у Житомирській області звертає увагу платників що нормами Закону України від 17.03.2020 року № 533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» запровадження процедури «КЕШБЕК» перенесено на 01 січня 2021 року ( далі Закон № 533).

Закон № 533 вніс низку змін, зокрема, до Закону України від 20.09.2019 №128 «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг».

Механізм «кешбек» запроваджується передусім для боротьби з «нефіскальними» чеками, коли окремими несумлінними платниками споживачам надаються чеки, які не є фіскальними.

Крім того, механізм "кешбеку" передбачає можливість здійснення компенсації покупцеві (споживачеві) 100% вартості придбаних товарів (робіт, послуг) за рахунок частини штрафних санкцій за порушення вимог щодо реєстраторів розрахункових операцій, застосованих та сплачених порушником за його скаргою.

Процедура повернення коштів “кешбек” передбачає наступне.

Cпоживач, який здійснив покупку від 850 грн та отримав чек, може його перевірити. Якщо чек виданий з порушенням, то покупець може подати скаргу до податкової служби та повернути 100% вартості придбаних товарів. 

Подати скаргу можна буде виключно через свій Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check) після проходження електронної ідентифікації, з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У скарзі необхідно зазначити:

- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, номер засобу зв'язку;

- дата придбання товарів (робіт, послуг);

- найменування та вартість придбаних покупцем товарів (робіт, послуг), найменування та/або податковий номер продавця, адреса господарської одиниці продавця або адреса місця придбання товарів;

- у разі придбання товарів через інтернет - також зазначається сайт;

- перелік документів, отриманих покупцем (споживачем) від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою);

- інформація про розрахунковий документ;

- номер банківського рахунку покупця (споживача), на який може бути перерахована компенсація.

До скарги обов'язково додаються електронні копії документів або копії документів, отримані шляхом сканування отриманих покупцем від продавця товарів (робіт, послуг) разом з придбаним товаром (роботою, послугою), про які йдеться у скарзі.

Покупець зможе отримати частину штрафних санкцій, які були сплачені продавцем виключно за результатами перевірки скарги про порушення платником податків встановленого порядку проведення розрахункових операцій із застосуванням РРО та стягнення санкцій.

 

Сектор забезпечення роботи

                                               Житомирського управління ГУ ДПС

                                               у Житомирській області