З метою висвітлення актуальних питань законодавства завідувачем сектору обслуговування платників Житомирського управління ГУ ДПС у Житомирській області Тетяною Кіпчук нещодавно проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія». Надаємо роз’яснення з найпоширених питань.
1. Чи можна надсилати звернення громадян та запити на отримання публічної інформації на адреси, зазначені в розділі «Контакти» субсайту офіційного веб порталу Головного управління ДПС у Житомирській області та який термін їх розгляду?
Звернення громадян у вигляді скан-копій чи фотокопій звернень з підписом заявника із зазначенням дати та запити на отримання публічної інформації без підпису можуть надсилатися на адреси, зазначені в розділі «Контакти» субсайту офіційного вебпорталу Головного управління ДПС.
При цьому відповідь на звернення громадян або запити на отримання публічної інформації надається контролюючим органом на електронну адресу, зазначену у зверненні у терміни, визначені, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення громадян та ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації.
2. Який порядок листування через сервіс «Електронний кабінет» та як автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в контролюючому органі, та які терміни надання відповіді (на лист, запит, звернення, консультацію тощо)?
Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автор електронного листа повідомляється про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направлено. Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДПС користувач може переглянути в вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи - у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
При цьому відповідь на звернення, лист, запит тощо надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» – для надання відповіді на звернення, ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації та ст. 52 Податкового кодексу України – для надання індивідуальної податкової консультації.
Сектор забезпечення роботи
Житомирського управління ГУ ДПС
у Житомирській області