Головне управління Міндоходів у Житомирській області оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
- головного державного інспектора відділу інформаційно-аналітичного супроводження бюджетного процесу та моніторингу забезпечення доходів і зборів (2 посади);
- головного державного інспектора сектору економічного менеджменту ризиків та експрес-діагностики координаційно-моніторингового управління;
- начальника відділу контролю за декларуванням податку на додану вартість управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій;
- тимчасово вакантної посади (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника) головного державного ревізора-інспектора відділу податку на прибуток, місцевих, ресурсних, рентних, неподаткових та митних платежів управління оподаткування та контролю об'єктів і операцій;
- головного державного ревізора-інспектора відділу контрольно-перевірочної роботи доходів і зборів з фізичних осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб;
- тимчасово вакантної посади (на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника) головного державного ревізора-інспектора відділу контрольно-перевірочної роботи доходів і зборів з фізичних осіб управління доходів і зборів з фізичних осіб.
Вимоги до претендентів: громадянство України, освіта повна вища за фахом фінансово-економічного спрямування, стаж роботи за фахом: на посаду начальника відділу – не менше 2 років, на посади головного державного інспектора, головного державного ревізора-інспектора – не менше 1 року.
Потрібні документи: заява про участь у конкурсі; особова картка (форма
П-2ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4 х 6 см.; копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»; копію документа, який посвідчує особу; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних); довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається відділом персоналу.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу за адресою м.Житомир вул. Войкова, 7, відділ персоналу (кім.409). Довідкові відомості можна одержати по телефону: 418-214, 418-216.