Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіти щодо задоволення запитів протягом січня–листопада 2022 року

опубліковано 05 грудня 2022 о 10:32

Протягом січня–листопада 2022 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшло 60 письмових запитів на публічну інформацію у тому числі:

- від фізичних осіб – 37 запитів;

- від юридичних осіб – 23 запити.

У порівнянні з аналогічним періодом 2022 року кількість запитів зменшилась на 61 одиницю (січень-листопад 2021 року – 121 інформаційний запит).

Запитувачів цікавила інформація щодо: видачі бланків (в електронному та паперовому форматі); надання документів про віднесення платника критеріям ризиковості; надання копій наказів; надання документів, які слугували підставою виникнення боргу; сум нарахованої та виплаченої заробітної плати; щодо надання інформації стосовно керівників та працівників ДПІ; інформації про сплату податків за місцем господарської діяльності; надання інформації про особу відповідальної за виконання суду; надання копій документів (актів виконаних робіт, акту документальної перевірки); надання реквізитів рахунків для сплати податків; надання довідки про грошове забезпечення працівника; переліку членів дисциплінарної комісії та копії посадових інструкцій  цих членів; видачі довідки відповідно до Закону України «Про очищення влади»; надання оригіналу рішення про збільшення зобов`язань по єдиному податку; надання інформації з причин невідображення в базах податкового органу оскарження податкового повідомлення-рішення та внесення відповідних змін до картки особового рахунку щодо неузгодженості податкового боргу; надання документів пов'язаних з обтяженням; надання інформації з причин невідображення в базах податкового органу оскарження податкового повідомлення-рішення та внесення відповідних змін до картки особового рахунку щодо неузгодженості податкового боргу; щодо загальної характеристики про Житомирську митницю; про зони діяльності митниці, структури митниці, стану та діяльності роботи, а також основні показники діяльності митниці за 2022 рік; щодо списку працівників та списку проведених  перевірок протягом 2020–2022 років; про кількість зареєстрованих та припинених суб'єктів підприємництва у м. Житомир та у Житомирській області за періоди з лютого 2021 року по жовтень 2021 року, а також за періоди з лютого 2022 року по жовтень 2022 року; щодо надання копії Статуту з яким зареєстрована Житомирська міська рада.

Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:

- 43 запити задоволено, з наданням інформації;

- у задоволенні 11 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;

- 5 запитів направлено до належного розпорядника інформації на підставі п. 3 ст. 22 Закону № 2939;

- 1 запит станом на 01.12.2022 знаходиться на виконанні.

Протягом січня-листопада 2022 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.