Протягом січня–вересня 2022 року до Головного управління ДПС у Житомирській області (далі – ГУ ДПС) надійшов 51 письмовий запит на публічну інформацію у тому числі:
- від фізичних осіб – 31 запит;
- від юридичних осіб – 20 запитів.
У порівнянні з аналогічним періодом 2021 року кількість запитів зменшилась на 41 одиницю (січень–вересень 2021 року – 92 інформаційні запити).
Запитувачів цікавила інформація щодо: видачі бланків (в електронному та паперовому форматі); надання документів про віднесення платника критеріям ризиковості; надання копій наказів; надання документів, які слугували підставою виникнення боргу; сум нарахованої та виплаченої заробітної плати; щодо надання інформації стосовно керівників та працівників ДПІ; інформації про сплату податків за місцем господарської діяльності; надання інформації про особу відповідальної за виконання суду; надання копій документів (актів виконаних робіт, акту документальної перевірки); надання реквізитів рахунків для сплати податків; надання довідки про грошове забезпечення працівника; переліку членів дисциплінарної комісії та копії посадових інструкцій цих членів; видачі довідки відповідно до Закону України «Про очищення влади»; надання оригіналу рішення про збільшення зобов`язань по єдиному податку; надання інформації з причин невідображення в базах податкового органу оскарження податкового повідомлення-рішення та внесення відповідних змін до картки особового рахунку щодо неузгодженості податкового боргу; надання документів пов'язаних з обтяженням; надання інформації з причин невідображення в базах податкового органу оскарження податкового повідомлення-рішення та внесення відповідних змін до картки особового рахунку щодо неузгодженості податкового боргу; щодо загальної характеристики про Житомирську митницю; про зони діяльності митниці, структури митниці, стану та діяльності роботи, а також основні показники діяльності митниці за 2022 рік.
Згідно з аналізом результатів опрацювання запитів на публічну інформацію:
- 38 запитів задоволено, з наданням інформації;
- у задоволенні 9 запитів відмовлено на підставі п. 1 ст. 22 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації», запитувачам надано відповідні роз’яснення;
- 4 запити направлено до належного розпорядника інформації на підставі п. 3 ст. 22 Закону № 2939.
Протягом січня-вересня 2022 року порушень термінів розгляду запитів на отримання публічної інформації не було.