Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Звіт про надходження до Житомирської митниці ДФС запитів на отримання публічної інформації станом на 01.06.2017 року

опубліковано 07 червня 2017 о 15:38

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон) та права кожного на доступ до публічної інформації,   розглянуто запити які надійшли засобами поштового зв’язку, електронною поштою, факсом, телефоном.

Так, станом на 01.06.2017  надійшло 10 запитів на публічну інформацію, з них 2 запита – поштою, 8 – електронною поштою (в т.ч. 2 запити отримані митницею за належністю від Головного управління ДФС у Житомирській області, в порядку ч.3 ст.22 Закону) та надано відповіді  відповідно до вимог чинного законодавства України.

За категоріями запитувачів, відповідно до Закону, надійшло запитів від:

- від фізичних осіб – 6 (60%);

- від представників засобів масової інформації – 2 (20 %);

- від інших органів виконавчої влади як розпоряднику інформації – 2 (20%).

Запитувачі  зверталися з проханням надати інформацію щодо:

- здійснення митних формальностей відносно товарів, транспортних засобів;

- митного режиму, за яким перебувають окремі транспортні засоби;

- сплати митних платежів;

- статистичних даних щодо експорту-імпорту товарів;

- кадрових питань, зокрема щодо особистих даних окремих працівників особового складу митниці;

- кількості оформлених митних декларацій за 2015-2016 роки;

- іншої митної інформації.

За результатами розгляду задоволено 10 запитів на отримання публічної інформації у строки з дотриманням вимог статті 20 Закону.

 

До уваги запитувачів!

Згідно із частиною другою статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації», цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про звернення громадян».

Деякі запитувачі інформації ототожнюють такі поняття як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання консультацій з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, при цьому дані категорії звернень є різними за наступними ознаками: правовими підставами; визначенням понять; формами; строком розгляду; змістом; вимогами оформлення; оплатністю тощо.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо), мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян», а запит на отримання публічної інформації має відповідати вимогам статей 1 та 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації.