Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Житомирською митницею ДФС за липень 2015 року

опубліковано 11 серпня 2015 о 11:19

Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян Житомирською митницею ДФС постійно приділяється увага зверненням громадян як одному з пріоритетних напрямів роботи.

Протягом липня надійшло 3 звернення, два з яких є скаргами.                      

 Із скаргами до митниці звернулися:

-         громадяни (батько та син) щодо прискорення провадження у справі про порушення митних правил Управлінням аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням

-         громадянин щодо неправомірних дій співробітників Управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням Житомирської митниці ДФС в частині порушення конституційних прав - скарга була направлена за належністю від Облдержадміністрації Житомирської області

Також, до митниці звернувся голова громадської організації з проханням перевірити дотримання митного законодавства при здійсненні митного оформлення лісопродукції, яка експортується суб’єктом ЗЕД. Звернення було перенаправлено від Прокуратури Андрушівського району. На даний час вищезазначене звернення знаходиться на виконанні, за результатами буде поінформовано заявника.

Звернення жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України за звітний період до митниці не надходило.

Відповіді на звернення, що надійшли протягом липня, надані у встановлені законодавством терміни.