З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 15 скарг на дії співробітників митниці.
У червні – 2 скарги:
щодо повернення товаросупровідних документів (при проведенні митного оформлення працівниками митниці було вилучено товар пиломатеріалів разом з товаросупровідними документами, товар було повернуто декларанту, але документи на товар не повернуті у повному обсязі);
щодо протиправних ( на думку заявника) дій працівників митного поста (заявник вважає, що працівники митниці безпідставно вимагали додаткові документи під час митного оформлення електронної декларації з метою збільшення митної вартості імпортованого товару).
Звернення, що надійшли протягом червня на сервіс «Пульс» стосувались роботи таких підрозділів митниці:
Митний пост «Коростень» - 1 звернення;
Митний пост «Житомир-центральний» - 1 звернення.
На звернення надані вичерпні відповіді. Термін надання відповідей не порушено.