Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація, що надходить на сервіс «Пульс» щодо роботи Житомирської митниці ДФС

опубліковано 07 липня 2015 о 16:37

З початку року на сервіс «Пульс» надійшло 15 скарг на дії співробітників митниці.

У червні – 2 скарги:

щодо повернення товаросупровідних документів (при проведенні митного оформлення працівниками митниці було вилучено товар пиломатеріалів разом з товаросупровідними документами, товар було повернуто декларанту, але документи на товар не повернуті у повному обсязі);

щодо протиправних ( на думку заявника) дій працівників митного поста (заявник вважає, що працівники митниці безпідставно вимагали додаткові документи під час митного оформлення електронної декларації з метою збільшення митної вартості імпортованого товару).

Звернення, що надійшли протягом червня на сервіс «Пульс» стосувались роботи таких підрозділів митниці:

Митний пост «Коростень» - 1 звернення;

Митний пост «Житомир-центральний» - 1 звернення.

На звернення надані вичерпні відповіді. Термін надання відповідей не порушено.