Житомирська ДПІ Головного управління ДПС у Житомирській області прагне, щоб всі, хто звертається за отриманням послуг, мали можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Вік, інвалідність, стать, життєва ситуація – податківці адаптуються, щоб допомогти кожному.
Зокрема, безбарʼєрність у ДПС - це доступ до онлайн-сервісів. Податкова пропонує дистанційне спілкування з податковою із застосуванням електронних сервісів ДПС України. Зокрема, завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/ ) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію. Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються в декілька кліків зі смартфона або комп’ютера.
Також у відомстві працюють «гарячі лінії» для надання консультацій. Зокрема, перелік «гарячих ліній» для надання консультацій за посиланням: https://zt.tax.gov.ua/kontakti .
Перелік «гарячих ліній» для надання консультацій звільнення від податкових зобов’язань мобілізованих ФОП за посиланням: https://zt.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/898076.html .
Для більшої обізнаності платників на веб-порталі ДПС України створено розділ «Безбар’єрність».