Для отримання інформаційно-довідкових послуг - Контакт-центр ДПС 0 800 501 007
Головне управління ДПС у Житомирській області
Поштова адреса:
10003, м. Житомир, вул. Юрка Тютюнника, 7.
Графік роботи:
понеділок–п'ятниця: з 08.30 год. до 17.00 год.
обідня перерва: з 12.30 год. до 13.00 год.
Електронна пошта: zt.official@tax.gov.ua
Комунікаційна податкова платформа: zt.ikc@tax.gov.ua
Центри обслуговування платників
"Гарячі лінії" для надання консультацій платникам податків:
(0412) 418-018
(приймальня начальника ГУ ДПС у Житомирській області)
(0412) 418-082
(відділ організації документування і роботи з документами)
0-800-505-521 (безкоштовно)- гаряча лінія для консультацій)
(098) 8174566
(098) 8174560
(050) 5509589
(питання надання консультацій мобілізованим платникам податків - фізичним особам (ФОП), які не можуть виконувати податкові обов`язки, чи членам їх родин)
(0412) 418538
(063) 1384646
(питання реєстрації РРО/ПРРО)
(097) 7126239
(питання застосування РРО/ ПРРО, облік товарних запасів)
(0412) 413882
(097) 0011857
(093) 4213790
(зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН, подання Таблиці даних платника податку, відповідності критеріям ризиковості платника податку)
(0412) 418086
(097) 7834876
(облік платежів, розрахунки з бюджетом)
(097) 7798601
(надання адміністративних послуг, податкові сервіси, електронний кабінет,
подання електронної звітності)
(0412) 413884
(отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків та
відомостей про джерела/суми доходів)
(096) 6181070
(погашення податкового боргу та видача довідки про відсутність заборгованості)
(050) 5509589
(адміністрування фізичних осіб-підприємців)
(067) 9664483
(єдиний соціальний внесок)
(0412) 418029
(трансфертне ціноутворення)
Адміністрування юридичних осіб:
(0412) 418-076
(інших галузей)
(068) 6615253
(галузь переробної промисловості)
(097) 3476990,
(096) 1988925
(галузь добувної промисловості та сільського господарства, лісництва)
(098) 3681877
(галузь будівництва та інших галузей економіки)
(098) 3334844
(галузь торгівлі)
(098) 3681877
(галузь надання послуг)
(050) 4630345
(супроводження судових
справ)
(0412) 418078
(ліцензування роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими
виробами та пальним)
(0412) 413887
(адміністрування акцизного податку)
(0412) 418538
(контрольно-перевірочна робота юридичних осіб)
(050) 5509589
(контрольно - перевірочна робота фізичних осіб)
(0412) 418225
(звернення громадян, доступ до публічної інформації)
(0412) 418-082
Факс.
Інформаційно-довідковий департамент ((контакт-центр) для отримання інформаційно-довідкових послуг)
Контакт-центр: 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) у період воєнного стану телефонуйте щоденно з 8:00 до 19:00, у п’ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі).
Громадяни, які перебувають за межами України, мають можливість зателефонувати до Контакт-центру зі стаціонарного або мобільного телефону за номером: +380 44 454 16 13.
Електронна пошта: idd@tax.gov.ua (для отримання інформаційно-довідкових послуг без використання кваліфікованого електронного підпису).
Контакт-центр Податкової у месенджері:
Viber, натисніть тут.
QR-код:
Сервіс "Пульс" Державної податкової служби України
Сервіс «Пульс» приймає звернення фізичних та юридичних осіб (далі – Заявники) щодо неправомірних дій та бездіяльності працівників податкової служби, а також про можливі корупційні дії з їхнього боку (далі – Інформація).
Надати інформацію можна, здійснивши наступне:
Крок 1 Наберіть номер телефону 0800-501-007
Крок 2 Прослухавши інтерактивний голосовий автовідповідач з 8.00 до 19.00, у п'ятницю з 8.00 до 18.00 (крім суботи та неділі) – послідовно оберіть напрямок «5» та натисніть 1;
Крок 3 Зачекайте з’єднання з працівником та залиште Інформацію.
При наданні Інформації назвіть своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові та посаду працівника органу ДПС, з яким пов’язана подія, дата, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги. Якщо Заявник не бажає називати своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання/реєстрації, Інформація реєструється як анонімна.
У разі звернення представника Заявника обов’язково надаються відомості стосовно його повноважень здійснювати представництво законних інтересів та ведення справ Заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Якщо представник Заявника не надає такі дані, Інформація на сервіс «Пульс» не приймається.
Також Інформацію можна надіслати на електронну пошту: idd@tax.gov.ua
Звертаємо увагу, що реєструючи звернення Ви даєте згоду на запис розмови технічними засобами та обробку і використання персональних даних згідно з законодавством.
Про результати розгляду Інформації Заявники повідомляються невідкладно або протягом 3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання може бути подовжено.
Не повідомляються Заявникам результати розгляду анонімної Інформації та повідомлень про наявність на офіційному вебпорталі/субсайтах ДПС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем в роботі електронних сервісів, систем та відомості щодо мінімізації сплати податків, зборів, ЄВ що надходять електронною поштою.
Електронні звернення від громадян приймаються у ДПС на електронну адресу zvernennya_dps@tax.gov.ua, у ГУ ДПС у Житомирській області - zt.zvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника.
Електронне звернення
Письмове звернення
Запит на отримання публічної інформації, відповідно до Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації», може бути поданий:
- на поштову адресу: 10003, м. Житомир, вул. Ю.Тютюнника, 7;
- на електронну адресу*: zt.publicinfo@tax.gov.ua
- по факсу: (0412) 418-082
- по телефону: (0412) 418-225
- в усній формі особисто: посадовим особам відділу організації роботи ЦОП та надання адміністративних послуг, розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації, електронних сервісів та електронного документообігу управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Житомирській області та модераторам в Центрах обслуговування платників Житомирської області.
Спеціальне місце для роботи запитувачів з документами чи їх копіями знаходяться в Приймальні громадян у приміщені Головного управління ДПС у Житомирській області за адресою: м.Житомир, вул.Ю.Тютюнника,7
Форма для подання запиту на отримання публічної інформації, що знаходиться у володінні органів Державної податкової служби
* Примітка: на вказану електронну адресу не надсилаються пропозиції, заяви, скарги громадян, юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, самозайнятих осіб, а також питання щодо практичного використання окремих норм податкового законодавства, питання практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, питання з роз'яснення прав та обов'язків платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, порядку сплати єдиного внеску.
Приймальня громадян:
Попередній запис громадян на особистий прийом до посадових осіб здійснюється з понеділка по п’ятницю з 8:30 до 12:30 та з 13:00 до 17:00 у телефонному режимі за номером: (0412) 418-225.
Запис на черговий прийом до керівництва органу ДПС припиняється за десять робочих днів до дати особистого прийому, до посадових осіб структурних підрозділів органів ДПС - за п'ять робочих днів до дати особистого прийому.
Графік особистого прийому
Отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можна за адресами:
- 13312, м. Бердичів, вул. Б. Хмельницького, 24а, каб.1, тел. (04143) 4-14-52;
- 10014, м. Житомир, майдан Перемоги, 2, каб.101, тел. (0412) 413-899;
- 11501, м. Коростень, вул. Героїв Рятувальників, 3, каб. 19, тел. (04142) 9-64-98.